piątek, 24 września 2010

DZIEŃ Z ŻYCIA II





7 komentarzy:

  1. Dopiero zaczynam czytac tzn ogladac twojego bloga, zdjecia mnie zaczarowaly ...... pieny klimat tworzysz ......

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie te zdjecia... lubie starszych ludzi na fotografiach

    Milego weekendu. M

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne. Nastrojowe. Z historią opowiadaną szeptem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy zobaczyłam Twoje nazwisko w komentarzach u Raincloud coś mi zadzwoniło i już wiem - spotkałyśmy się kiedyś w Cieszynie, na spotkaniu w sprawie studiów, które chyba nie doszły do skutku :) Z radością odkrywam jakie piękne, wrażliwe zdjęcia tworzysz i to, co na drugim blogu (te ożywione kamienie i niebanalna biżuteria!) Będę z przyjemnością zaglądać. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Holly, dziękuję za chwile uwagi.
    Bree, witaj
    Mamsan, miło mi
    Raincloud, cieszę się, że usłyszałaś
    Marikodzi, sprawiłas mi przyjemność tym naszym wirtualnym spotkaniem :)

    OdpowiedzUsuń